BROCANTE

****Gezellig dat je langskomt bij Brocante Lifestyle****





zaterdag 14 juli 2012

Middagje Freubelen met de kleuren brocant wit van hoededozen,poesenmandje tot bekleden van agenda



Nu de verbouwing nu toch echt op zijn einde loopt had ik zoiets van ff lekker een middagje freubelen
Manlief was er niet,kinderen gingen de stad in en ik had alletijd..........
Dat was weer een tijd geleden om ontspannen leuke dingen te maken
Met de verbouwing ook geverfd,getimmerd enz maar dat is toch weer anders
Eerst de hoedendozen geschilderd met kalkverf waarbij ik gezeldschap kreeg van kleine Summer Lilly

Lekker zitten kijken vanaf een net geschilderde doos..
Leuker kan natuurlijk niet


Ook heb ik een boekje bekleed van marijke,s blog Waar nostalgie en romantiek elkaar ontmoeten
Had bij Action een agenda gekocht van nog geen euro
en deze bekleed met wit geweven katoen
Bewerkt met mooi wit kant en ordamentjes van het witte luik
   

















Eindelijk eens een mooie agenda
Een agenda 2011 tm augustus 2012
Kan er dus lekker lang van genieten en dan volgend jaar weer een nieuwe maken
Toen deze klaar was en de hoededozen droog waren heb ik om de rand van het deksel mooi wit breedt kant gedaan en met een hartenspeldje een label met satijnen strik op het deksel bevestigd
Nog een klein strikje onderaan het label en ik heb weer 3 prachtige dozen om te vullen en neer te zetten




Ze staan nu te pronken op een kast
Ook heb ik voor de poesenbeesten een mand wit gekalkt om de rand een brocant wit kantje geplakt met de lijmpistool en een rond kussentje genaaid,daarna bestempeld en toen heerlijk gevuld met zacht vulsel


Hoop dat ze er blij mee zijn

Zodra ik foto,s heb van de verbouwde huiskamer dan zal ik er een postje over maken
Voor nu allemaal een super fijn weekend en tot de volgende postje
Liefs    Sylvia

8 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Zo! Jij hebt het er lekker druk mee gehad! Het resultaat is prachtig, hoor! Daar kun je dan idd weer lang van genieten!

Fijne zondag.

Groetjes, Pietrik

Sarina zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt.De agenda is prachtig geworden.
De hoedendozen trouwens ook.
Heel veel, om naar te kijken en van te genieten,
groetjes,

Sarina

Angeline zei

Leuke blog heb je zelf ook dus ook bij jou volger geworden,ha,ha...heb de kattenmand alleen in het engeles,maae kan als je wil het wel vertalen binnenkort een keer voor je?

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Sylvia zei

Ooo dat zou heel fijn zijn Angeline
Kan schoonmoeder hem maken Ha Ha Ha

Leuk dat je ook volger bent geworden van mijn blog,altijd gezellig

Groetjes en spreken elkaar wel weer Sylvia

Unknown zei

Oh, wat heb jij leuk zitten freubelen zeg!! Die kattenmand...geweldig.
En kan je me een tip geven over die hoedendozen? Ik heb zelf ook nog van die dozen, Ooit gekocht bij de Action. Maar of ik die zo kan verven met een laag kalkverf....?? Ik weet het niet. De ondergrond is zo glad. Van een soort glad papier. Hoe heb jij dat gedaan?
Vriendelijke groeten,
Chantal

Het Witte Luik zei

Hoi Sylvia,

Bedankt voor het noemen van Het Witte Luik, erg leuk! En wat zijn die hoedendozen mooi geworden !! Eigenlijk alles hoor, je hebt me op ideeen gebracht!

groetjes Marjo

Liefde voor kransen ♡ zei

Hoi Sylvia,
Wat zijn de hoedendozen prachtig geworden! Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ik ben benieuwd naar wat je nog meer gaat maken :) Het ziet er zo leuk uit allemaal. Ik ga je ook volgen. Liefs Lindy

Judith van Zo gezellig brocant zei

Wat heb je dat leuk gedaan zeg. Ik vroeg me al af waar je dat leuke stofje vandaan had. Zelf gestempeld dus. Erg leuk.

groetjes Judith