BROCANTE

****Gezellig dat je langskomt bij Brocante Lifestyle****





zondag 10 juni 2012

Prachtige spulletjes bij het witte luik

Had anderhalve week geleden een leuke bestelling geplaats bij ~~Het Witte luik~~ en vorige week kreeg ik de bestelling binnen
http://www.hetwitteluik-shop.nl/
Het was echt een feestje bij het uitpakken en wat een leuke spulletjes hebben ze daar
Zo jammer dat we nu aan het verbouwen zijn er er geen tijd voor heb om er mee aan de slag te gaan want mijn handen kriebelen om er aan te gaan beginnen
Wil nog zo graag een boekje maken van Marijke van ooyen en heb nog veel meer in mijn hoofd zitten om te maken
Misschien ff van de week als manlief toch weer naar zijn werk moet
Maar ja dan moet ik ook weer aan het werk,dan heb ik nog een lekker bergje kittens die verzorgt moeten gaan worden,2 pups en dan nog een verbouwing waar ik in mijn vrije uurtjes aan verder moet

Dus zo te zien zit het er echt niet in deze week
Zooo jammer.......maar wel iets om naar uit tekijken en om lekker te doen in de zomervakantie
Dan is het huis ook alweer een heel stuk verder

                   








Dus wil je leuke hobbyspulletjes ga dan eens naar Het Witte Luik je kijk je ogen uit bij al die mooie spulletjes en dat ook nog voor leuke kleine prijsjes
Word super leuk verpakt en je krijgt er ook nog een leuk kadootje bij

Groetjes en tot de volgende keer   Sylvia
                        




Geen opmerkingen: