BROCANTE

****Gezellig dat je langskomt bij Brocante Lifestyle****





zaterdag 9 juni 2012

Verbouwing begonnen

Eindelijk zijn we bezig met het opknappen van de huiskamer
Moet nog meer brocanter worden en met het oude rode behang die hier en daar toch niet meer zo mooi was na een jaar of 10 was het toch ook echt nodig
Ook moet er een nieuw afvoerkanaal komen voor de houtkachel en ook daar is ook al aan begonnen
Door alle flafonds moet een groot gat komen voor de nieuwe buizen
Dus je raad het al heel heel veel kalk kalk en nog eens kalk
Ben vanaf de verbouwing steeds maar aan het niezen








Manlief vanuit de slaapkamer kijkend naar beneden

De buis is nu helemaal tot aan de zolder en moet nu dus het dak nog uit








Bubbel vind het allemaal prima en kijkt toe vanaf de tafel met al het gereedschap




Heerlijk toch zo tussen de troep
Al heel veel nieuwe spullen gekocht zoals behang,plinten,sierlijsten,verf en nieuwe oude tegeltjes voor bij de houtkachel
Ik weet dat het nog wel ff duurt voordat het klaar is PFFFFF maar zou het toch wel fijn vinden als ik het huis weer kan inrichten.Nu met die kale muren is het maar ongezellig hoor.En dan steeds al het kalk ruimen
Vandaag heeft mijn man de ingebouwde stekker dozen iets moeten verhogen dus nog meer kalk door het frezen in de muur en dan moet morgen ook nog eens de andere kant
Ook ben ik op zoek naar een hoekkastje ongeveer de zelfde als op de foto,welke kleur maakt niet uit want wil hem toch wit maken
Aan de boven kant moet hij open zijn
Ben al op marktplaats aan het neuzen maar van deze zijn er zo weinig en als ik de mensen mail krijg ik geen reaktie terug en natuurlijk ook geen telefoonnummer Grrrrrrr of als ik er 1 zie dan is het weer veelste ver
Wie nog zo,n mooi kastje heeft staan en het is zo,n 30 kilometer van Westzaan vandaan en je wilt er graag vanaf mail me dan
Moet natuurlijk ook niet te duur zijn......Ik hoop dat 1 van jullie er 1 voor mij hebben

Morgen weer verder met verbouwen o.a stekker dozen verplaatsen,en het plafon weer mooi goed dicht maken en schilderen

***Liefs vanuit het landelijke Westzaan   Sylvia***



Geen opmerkingen: